Perfekt hem eller inte..

Igår satt jag i soffan efter frukost och mös med sessan och tänkte att jag hade en hel del att sätta igång med.
Tvätten,  disken och städningen.

Sen slog det mig att jag senare på dagen skulle sitta i mitt superstädade och ordningsamma hem och vara trött och gnällig för dagen har gått åt städ...
Fuck it!

Jag bestämde mig för att strunta fullständigt i allt som hade med tvättsåpa och diskmedel att göra.
Istället packade vi fika och plockade upp lillsessans kusiner och åkte till nya lekplatsen på Billingehus (insåg att det var nya lördagshänget för föräldrar och barn). Efter det åkte vi till skara och mös med mormor och morfar resten av dagen:-)

Jo kände ju mig mycket mer tillfreds efter en härlig dag med så fina barn och mys och bus än om jag hade städat ihjäl mig hemma:-)

Så det är receptet ibland: blunda och gör nåt mysigt med de bästa du har!!♥

Senare på kvällen kom goa Emma och det blev  god middag som min man lagat till oss:-) å inte gnällde hon för att det inte var nystädat...:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster