Hinner inte mycket, men lite kan betyda mycket!!

Igår var vi ute på promenad igen, när lillprinsen ätit klart får vi en stund tillsammans. Har upptäckt att en stund i vagnen ger mig lite vila från allt snuttande:-) lillprinsen vill bo vid bröstet när han inte sover nämligen. Så jag måste ta mig tid på olika vis för att kunna vara med lillsessan och sköta hem:))
I vagnen somnar han direkt, likaså i bilen så en promenad är perfekt!
Då får jag och lillsessan en värdefull stund då vi kan prata om allt möjligt, plocka blommor och vara tillsammans. Hon väljer att ta med sin cykel:-)
Mys:-)

Im får vi pröva på verkligheten då jag ska lämna på förskolan med Lillprinsen första gången, pappa jobbar två dagar sen är han hemma en vecka till:-) Så lyxigt, får då en månad ihop med våra godingar:-)


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Lidl Singer Overlock billig prisvärd eller dålig?

Bygga in ovanmarkpool, Bestway Power Steel

Sy babymössa mönster